Apple daje każdemu nowiutkiemu iPhone’owi „ograniczoną gwarancję”. Ale co dokładnie obejmuje? Ten post zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące gwarancji na iPhone’a. Zacznijmy od najbardziej oczywistego pytania.
Jak długo trwa gwarancja na iPhone’a i kiedy się zaczyna?
iPhone’y mają roczną ograniczoną gwarancję. Który można rozszerzyć za pośrednictwem Apple lub autoryzowanego sprzedawcy Apple za dodatkową opłatą. Ale tylko w momencie zakupu.
Jeśli kupiłeś telefon od autoryzowanego sprzedawcy i chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne od tego sprzedawcy, zwykle uznaje on, że gwarancja rozpoczęła się w dniu zakupu wskazanym na paragonie.
Jednak czasami Apple może uznać rozpoczęcie gwarancji za pierwszy dzień włączenia iPhone’a. Ponieważ przy pierwszym uruchomieniu iPhone automatycznie rozpoczyna odliczanie gwarancji.
Jak sprawdzić gwarancję na iPhone’a?
Gwarancję iPhone’a na gwarancji można sprawdzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest przejście do „Ustawienia telefonu> Ogólne> Informacje.
Szósty wiersz w tym menu zwykle pokazuje datę wygaśnięcia gwarancji na iPhone’a. Możesz także sprawdzić gwarancję telefonu bez rozpakowywania go.
Po prostu odwiedź checkcoverage.apple.com i wpisz numer seryjny telefonu, jak podano na pudełku.
Co obejmuje roczna ograniczona gwarancja Apple?
Jak sama nazwa wskazuje, ograniczona gwarancja będzie ograniczona do określonych rodzajów wad lub warunków określonych w warunkach.
Apple zapewnia, że iPhone na gwarancji i dołączone do niego akcesoria marki Apple obejmują „Wady materiałowe i produkcyjne w przypadku normalnego użytkowania zgodnie z wytycznymi Apple dotyczącymi publikacji”.
Czego nie obejmuje gwarancja iPhone’a?
Oprogramowanie dystrybuowane przez Apple z marką Apple lub bez niej (w tym między innymi oprogramowanie systemowe).
Apple nie gwarantuje, że działanie Produktu Apple będzie nieprzerwane lub wolne od błędów. Apple nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprzestrzegania instrukcji dotyczących użytkowania Produktu Apple. Gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych, takich jak akumulatory lub powłoki ochronne, które z czasem ulegają zniszczeniu.
Nie dotyczy uszkodzeń kosmetycznych, takich jak zadrapania, wgniecenia, pęknięty plastik na portach, normalne zużycie lub normalne starzenie się iPhone’a.
Nie dotyczy to sytuacji, gdy numer seryjny telefonu został zniekształcony lub usunięty, jeśli telefon został zgłoszony jako skradziony, jeśli właściciel nie jest w stanie dezaktywować hasła lub innych zabezpieczeń w telefonie i nie może w żaden sposób udowodnić, że telefon należy do ich.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych użyciem komponentu lub produktu innej firmy. Uszkodzenia spowodowane obsługą iPhone’a niezgodnie z opublikowanymi wytycznymi Apple
Szkody spowodowane przez serwis wykonany przez kogokolwiek, kto nie jest przedstawicielem Apple lub autoryzowanym serwisem Apple. Nie obejmuje produktu Apple, który został zmodyfikowany w celu zmiany jego funkcjonalności lub możliwości bez pisemnej zgody Apple.
Gwarancja jaki ma używany iPhone nie obejmuje uszkodzeń fizycznych spowodowanych wypadkiem, nadużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, pożarem, kontaktem z cieczą, trzęsieniem ziemi lub innymi źródłami zewnętrznymi. Jeśli chcesz uzyskać pokrycie szkód fizycznych, musisz wykupić usługę Apple Care + na iPhone’a za dodatkową opłatą.